/* The CSS Code for the menu starts here s2free.blogspot.com */

photos

Saturday, May 18, 2013

ဟံသာဝတီမင္းေနျပည္ေတာ္ၾကီး ပ်က္သုဥ္း ဖ်က္ဆီးခံခဲ့ရတာ အခုဆို ႏွစ္ေပါင္း ( ၂၅၆)ရွိျပီးေနာ္

သို့ ညီေနာင္မ်ားသို့ က်ေနာ္တို့ရဲ့ ဟံသာဝတီမင္းေနျပည္ေတာ္ၾကီး ပ်က္သုဥ္း ဖ်က္ဆီးခံခဲ့ရတာ အခုဆို ႏွစ္ေပါင္း ( ၂၅၇)ရွိျပီးေနာ္ က်ေနာ္တို့ရဲ့ စာေပ ယဥ္ေက်းမူ အႏုပညာ သမိုင္းေတြ ေတြကို နည္းအမ်ိဴးမ်ိဳး ေဖ်ာက္ဖ်က္ဖို့ၾကိဳးစာခဲ့ က်ေနာ္တို့ လူမ်ိဳး စာေပယဥ္ေက်းေတြ နည္းမ်ိဳးစံုဖိနိပ္ကြယ္ေပ်ာက္ဖို့ သူတို့ၾကိဳးစားခဲ့တယ္ က်ေနာ္ ဒီစာကိုေရးတာ ကြဲထြက္ဖို့ေျပားတာမဟုတ္ဘူး က်ေနာ္တို့ အမ်ိဳး ဘာသာ သာသနာ ယဥ္ေက်းမူ စာေပ အဆံုး က်ေနာ္ တို့လြတ္လပ္စြာ သင္ၾကားခြင့္ရေစရမယ္ က်ေနာ္တို့ရဲ့ စာေပ နဲ့ ယဥ္ေက်းမူအႏုပညာ သမိုင္းကို လြတ္လပ္စြာ ေရးသားေဖာ္ထုတ္ႏိုင္းဖို့က်ေနာ္တို့ၾကိဳးစားရမယ္ က်ေနာ္တို့ ဟံသာေနျပည္ေတာ္ၾကီး ပ်က္သုဥ္းခဲ့တာ ဘာေၾကာင့္လဲ က်ေနာ္တုိ့ ညီညြတ္မူမရွိခဲ့လို့လား တိုင္းျပည္အုပ္ခ်ဳပ္မင္း အုပ္စိုးတဲ့ လူအုပ္ခ်ဳပ္ေရးညံ့ဖ်င္ခဲ့လို့လား ဒီအခ်ိန္မွာက်ေနာ္တို့ အဲဒါေတြကိုက်ေနာ္တို့ ျပင္သင့္ျပီး က်ေနာတို့ ေတြ စည္းလံုးညီညြတ္စြာ လက္တြဲၾကမယ္ဆိုရင္ က်ေနာ္တုိုလိုခ်င္တဲ့ လွပတဲ့ အနာဂတ္သစ္ၾကီးတစ္ခုကို ပိုင္းဆိုင္းသြားမွာ မလြဲပါဘူး က်ေနာ္တို့ ညီေနာင္မ်ား++++++ ဟံသာဝတီေနျပည္ေတာ္ၾကီး ပ်က္သုဥ္းျခင္း++++ဝမ္နည္းျခင္းအထိမ္းအမွတ္ေန့မွာ လက္တြဲညီညီေရွ႕ဆက္ၾကစို့လို့ဖိတ္ေခၚပါတယ္ ညီေနာင္းေမာင္ႏွမမ်ားတို့( က်ေနာ္တို့ ဟံသာဝတီေနျပည္ေတာ္ၾကီးမွာ က်ဆံုးသြားတဲ့ သူရဲေကာင္းမ်ားနဲ့ (ဒဂုန္)ရန္ကုန္ ေသြးေဆးကန္မွာ ေသြးေပးဆပ္ခဲ့ရတဲ့ ဆရာေတာ္ ဘုရားမ်ားနဲ့ ပညာရွင္မ်ားက္ို ဂုဏ္ျပဳတဲ့အေနနဲ့

No comments:

Post a Comment